Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler

Taşıma sırasında zarar görmüş ürünler teslim alınmamalı ve taşıma şirketine hasar ile ilgili bir tutanak tutturulmalıdır. Ürüne zarar vermeyecek şekilde kutuda, ambalajda olabilecek küçük eziklerden dolayı ürün iade edilmemelidir. Fakat tarafınızdan teslim alındıktan sonra taşıma firması görevini yerine getirdiği kabul edilmiş sayılacaktır. Kabul edilmeyen ürünün hasar tutanağı tarafınızdan mağazamıza ulaştırıldıktan sonra, Mağazamız en kısa süre içinde ürünün yenisini size en sağlıklı şekilde ulaştıracaktır.


Kusurlu Ürünler

Teslimat sırasında fark edilemeyip uygulamada meydana çıkan hatalı ürünleri hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren bilgilerle iade formu doldurun. İade gerekçeniz uygun görülürse faturayı iade edilen ürün ile birlikte mağazamıza gönderdikten sonra hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir; Anlaşmalı olduğumuz YURTİÇKARGO ile Türkiye'nin her yerinden uygun kargo hizmet bedeli ile iadelerinizi kargolayabilirsiniz.


İade ve değişimlerde ürün/ürünler eksiksiz olarak gönderilmelidir. Aksi halde iadeler gerçekleştirilmeyecektir.


Cayma Hakkı

Kişiye özel basılan ürünlerin geri iadesi yapılmamaktadır. Üretimden kaynaklanan problem tespit edilmesi halinde, ürün aynı tasarım ile tekrar üretilir ve hatasız olarak gönderimi sağlanır.